Posted: april 10, 2017 in April 2017
Tags:

01.04.2017 Scala Cup 2017
LC @2*24kg x10min

Dagens startede rigtigt skidt med allergisnot i hele kraniet og jeg blev desværre nødt til at tage nogle antihistaminer, hvilket altid gør mig dødtræt! Op til, at jeg skulle på tog jeg et par skud espresso og det hjalp faktisk lidt! 

Jeg havde fra start sat en målsætning om at arbejde fast på 8 rpm og så se om ikke der var luft til en spurt på sidste minut! 

Jeg ville så gerne over 80! Det har faktisk været min målsætning, lige siden vi startede LC projektet op til Lyon VM 2014!

Fra start af havde jeg det lidt hårdere end forventet! 9 rpm de første 5 min har jeg kørt uden problemer! 

Men det kører jævnt og ret stabilt i de første 6-7 min og bliver luften pludselig mega tung! (Lidt som i Torino) Som om St jeg har vænnet mig til at stå udendørs, og når jeg så til comp skal indendørs, så har jeg de svært! 

Ved 8:50 har jeg det fint og tænker “nu sætter jeg tempo på”! Straks giver ve efter i lockout og jeg får første NC! 😖 Temposkiftet forvirrede, og jeg skal finde en hurtigere rytme! Jeg får endnu en NC på sidste minut, sagde min dommer, men jeg opdagede det ikke lige selv! 

Ialt, når 81 godkendte reps! Yes!! +80 og målet er nået! Samtidig var det også en ny dansk rekord i åben amatør klasse BW 78-85kg! ⚔️🍻🤘🏻

På dagen gav det en andenplads, idet færøske Sonni lavede en mega flot sæt med 91 reps!! 

— 

Jeg er meget tilfreds med at være nået i mål med den “grønne” målsætning, så nu er det ved at være tid til det “røde” mål!! 


Jeg nåede faktisk ikke min max puls på 194!


Kommentarer
  1. sergeantbash siger:

    Fandme flot arbejde.!
    Du har så meget fortjent at stå med Danmarks rekorden efter alt det du har postet i træningen.!
    🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰

Skriv en kommentar